1 грудня новенький потяг «Kyiv Boryspil Express» зламався не доїхавши до аеропорту 5 кілометрів, простоявши у полі більше двох годин.

Пасажири намагалися зв’язатися з авіакомпаніями, аби вони затримали вильоти.

«З людьми, які потребують компенсації, ми будемо працювати, нікого не залишимо, все зробимо. Як треба буде (компенсувати – ред.) будемо з людиною розмовляти, дивитися)» – відповів керівник південно-західної залізниці Роман Веприцький.

За компенсацією вартості квитка до “Укрзалізниці” звернувся Даніель Беккер.

«Я ночував у друзів біля метро «Вокзальна». От чому і вирішив їхати новим експресом…Після того зранку мені викликали машину до дому, привезли до Укрзалізниці. Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка у гривні за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів (саме стільки Беккер витратив на новий квиток – ред.). Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту. Тепер я чекаю на виліт», — розповів українець.

Він сказав, що через цю затримку пропустив один робочий день, «проте враховуючи обставини, на роботі зрозуміли».

Беккер працює в Австралії. З Києва він летів туди через Доху (Катар). Квиток на пересадку йому також змінили.

hromadske

Поділитися новиною:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *